Останні зміни

У версії 9.09 програмного забезпечення ІДС Зодчий реалізовані:

  • автоматичне відстеження актуальності бази даних та програмного забезпечення ІДС Зодчий, встановленої у конкретного користувача та оновлення їх у міру появи нових оновлень БД або версій ПЗ безпосередньо з серверів оновлень через мережу Інтернет за командою користувача;
  • планувальник завдань для автоматичного оновлення програмного забезпечення та бази даних;
  • автоматичний вибір архівного сервера оновлень у випадку, якщо абонент тривалий час не користувався ІДС та виникла значна неузгодженість стану БД або ПЗ із їх поточними версіями на сервері оперативних оновлень;
  • оперативне дистанційне перемикання послідовності опитування серверів оновлень абонентом при тимчасовому виході з ладу одного з них;
  • отримання абонентами термінових повідомлень адміністратора ІДС Зодчий при підключенні їх до сервера оновлень;
  • функція перегляду складу (переліку документів) будь-якого з оновлень, розміщених на серверах оновлень;
  • можливість роботи з резервними серверами оновлень у ручному режимі у разі виходу з ладу основного (провідного) сервера;
  • можливість роботи з серверами оновлень у ручному режимі з використанням Internet Explorer та інших аналогічних програм; при цьому дані для оновлення БД і ПЗ можна отримувати на комп’ютері, на якому відсутня ІДС Зодчий, а потім імпортувати їх в ІДС Зодчий на будь-якому іншому комп’ютері;
  • можливість оновлення БД та ПЗ одночасно на всіх комп’ютерах локальної мережі, де встановлена ​​ІДС Зодчий при оновленні на будь-якому з них;
  • можливість використання тематичних блокнотів бази даних, що поставляються розробником, та їх підтримка через Інтернет;
  • новий формат постачання бази даних та оновлень на CD з використанням вбудованого архіватора та покращеною візуалізацією процесу їх встановлення;
  • програмний аналіз наявності на ПЕОМ абонента необхідної версії BDE та її автоматичне встановлення/заміна у разі потреби (з компакт-диска або сервера оновлень);
  • можливість додавання особистих коментарів користувача необмеженого розміру до будь-якого документа бази даних без зміни тексту основного документа;
  • можливість централізованого ведення БД коментарів до документів співробітником організації-користувача та їх перегляд на всіх клієнтських місцях мережної версії;
  • можливість підключення для перегляду документів у форматі MS Word альтернативних програмних засобів на вибір користувача — MS Word, WordViewer, Open Office, StarOffice;
  • загальний та контекстний Help;
  • можливість пошуку документів за неточного завдання коду документа;
  • можливість інтеграції кількох вже наявних автономних ІДС Зодчий та однієї загальної БД без використання мережної версії системи;
  • постійна візуалізація дати останньої актуалізації бази даних;
  • видача користувачеві нагадування про необхідність оновлення бази даних відповідно до встановлених користувачем налаштувань;
  • видача користувачеві інформації про постачальника системи;
  • вирішено проблему клонування MAC-адрес клієнтів;
  • спрощена процедура встановлення та адміністрування мережної версії системи:
    • скасовано обмеження на кількість одночасно підключених користувачів;
    • модуль адміністрування замінено на службу Windows, яка запускається автоматично під час перезапуску сервера;
    • скасовано необхідність встановлення клієнтської частини системи (потрібно лише створити на робочому столі клієнтської ПЕОМ ярлик для звернення до ІДС Зодчий);
    • кожний клієнт має можливість створювати та вести особисті (окремо від інших клієнтів та видимі тільки йому) параметри налаштування системи, коментарі до документів, блокноти користувача);
    • робоча область клієнта може створюватися на сервері або ПЕОМ клієнта (за бажанням адміністратора та залежно від завантаження мережі);
    • можливе постачання спеціального клієнтського модуля та сервісу до нього, що дозволяють клієнтам працювати одночасно з БД ІДС Зодчий та власною БД організації-користувача, розташованими на сервері (переключення між базами « туди-назад» здійснюється натисканням однієї кнопки);
  • функція повнотекстового (за словами чи всім існуючим словоформам цих слів) пошуку документів у базі даних;
    словник пошукової системи включає понад 500 тисяч слів, що зустрічаються в документах, проте завдяки спеціальній організації пошукової системи пошук документів, в текстах яких містяться зазначені слова, здійснюється протягом декількох секунд.